Kunci gitar - Mundur Alon Alon - iLuX / Guyon Waton 

Kunci gitar - Mundur Alon Alon - iLuX / Guyon Waton

Intro

F Am Dm
Gm C
Am Dm
Bb C
               F.                    Am
aku ngalah dudu mergo
                 Dm
aku wes ra sayang
               Gm                   
aku mundur dudu mergo
                 C                  
tresnoku wes ilang
          Am                    Dm
nanging aku iki ngerteni
             Bb                                   C
yen dirimu lebih sayang arek kae


Reff 
                 Dm
aku mundur alon - alon
                   Am
mergo sadar aku sopo
                  Bb            C.              F. A
mung di goleki pas atimu perih
                Dm
aku mundur alon - alon
                 Am
mergo sadar aku sopo
                Bb                   C.              F
mung di butuhno pas atimu loro

Cek link Toko Alat Musik 
👇👇👇👇

 D Chord musik Store   👈👈👈

👆👆👆

Intro :

Dm Am
Gm C F A
Dm Am
Bb C

BACA JUGA :



aku ngalah dudu mergo wes ra sayang
aku mundur dudu mergo tresnoku wes ilang
nanging aku iki ngerteni
yen dirimu lebih sayang arek kae
aku mundur alon - alon
mergo sadar aku sopo
mung di goleki pas atimu perih
aku mundur alon - alon
mergo sadar aku sopo
mung di butuhno pas atimu loro
aku mundur alon - alon
mergo sadar aku sopo
mung di goleki pas atimu perih
aku mundur alon - alon
mergo sadar aku sopo
mung di butuhno pas atimu loro
Mundur Alon Alon - iLuX / Guyon Waton

 BACA JUGA :


Comments

Popular posts from this blog

Kunci gitar - Bila Engkau IjinkanOleh Hengky Supit

Kunci gitar - Sket - Katakanlah

NOT ANGKA - SHOLAWAT BADAR ( C = Do )